Ofis Taşımacılığı

Ofis mobilyalarının tamamı neredeyse marangozlu taşımacılık gerektirir, hacim olarak sök – tak yapılmadığı zaman çok yer kaplayan eşyalardır. Merak etmeyin, İstanbul içerisinde ofis taşımacılık hizmeti de veriyoruz.

Özellikle ofis, kurum taşımacılığında kaliteli hizmet demek hızla alakalı bir kavramdır. İster kısa mesafe ister uzun mesafe olsun nakliye işleminin bir an önce gerçekleşmesi ofisin ya da kurumun işlerine o kadar hızlı entegre olmasına neden olur. Tabii ki hızlı olmaya çalışırken mal, malzeme gibi taşınan eşyalara zarar vermemek de önemlidir.

Uzmanlığımıza güveniyoruz, aynen ev taşımacılığında olduğu gibi ofis taşımacılığı işlemlerinde de tüm eşyalarınızı parça parça sigorta altına alıyoruz ve tabii ki hizmet sözleşmemizde işlem bedeline ek olarak teslim süresi de eklenmektedir. Profesyonel anlamda çalışma hayatında bulunmamız senelerdir her anlamda bilinçlenmemize neden oldu.

Neden AvrupaExpress Lojistik?

AvrupaExpress Lojistik olarak özellikle ofis veya işyerinizin taşımacılık işlemlerinde taşımacılık işlemlerini işlerinizi aksatmadan gerçekleştirmekteyiz. Profesyonel çalışanlarımız gereken planlamayı yaparak taşımacılık işlemlerini hem sağlıklı hem profesyonel anlamda sizleri iş kaybına uğratmadan tamamlamaktadır.

  •   Taşınırken işlerinizin aksamaması için gerekli planlama taşımacılık öncesi yapılmaktadır.
  •   AVM veya İş Merkezlerinde taşımacılık işlemleri iş saatleri dışında gerçekleştirilmektedir.
  •   Santral, Klima ve Bilgisayar ağı gibi elektronik eşyaların demontaj işlemleri uzman personelimiz tarafından gerçekleştirilir.
  •   Paketleme işlemleri antistatik ambalajlama malzemesi ile gerçekleştirmektedir.